Busra_Bozkurt evet aynen yani dış gebelik kimyasal bunları gözardı etmiyorlar doktorlar canım. O yüzden kese görünene kadar hamilesin demiyorlar. Onları da anlıyorum bir yandan ama bir yandan bu kadar süre bebek bekleyen biz olunca da işte değer ne güzel artmış niye demiyorlar diye insan dert ediniyor seni anlıyorum. İnşallah cumaya kadar keseyi görmüş olursun😊🤲🌸