Duygumommmy Denizin erken öğrendim ben yarın kontrole gideceğim o zaman sadece kese oluşumunu görürüm galiba 5+2 oluyor yarın
Denizin Duygumommmy canım bebeğide görme şansın var çünkü her gebelik her annede farklı oluyor hayırlısı olsun güzel olsunda gerisi önemli değil inşallah🧿🙏
Duygumommmy Denizin amin Rabbim herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah teşekkür ederim canım 😘😘😘😘