Bireylulmasali canım k.bakma anca görüyorum nasıl oldun? Valla ben ilk gittiğimde adet sancısı gibiydi belim ve kasıklarım çok agriyidu nstye bağladılar ve kasilmam oldgunu söylediler ama ben hiç hissetmiyodum kasılma sadece agriydi… Sadece belinse belki bebek baskı yapiyodur çünkü benimde o haftadalarda feci bel ağrım vardı sanki kuyruk sokumum etini desiyodu o kadar belki öyle biseydir ama sen görün doktora