Merhabalar ben şu an 11+5 haftalık hamileyim en son 7 haftalıkken gittim doktora. Kalp atışı duydum 1 ay sonra gel dedi.Ben de 12 . Haftada ikili test olacağını bildiğim için 1 hafta daha geçsin dedim Ama doktorun programı nedeniyle 11+6 ya rabdevu aldım yani 12 olmadan. Ve doktorla önceden konuşmadık ikili test için. Sizlerde nasıl oldu. Kontrole gidip oradan direk ikili teste mi geçtiniz yoksa ayrı bir gün mü verildi. Ve yarın test yapılma ihtmaline karşı aç karnına gitmem gerekir mi