Sult bende 36+0 da doğum yaptım persembe günü bi kaç gün öncesinden benim de akıntım azalmıştı hatta şaşırmıştım ama benim 4 gün öncesinde nişanım gelmişti sonra sancılar filan derken 36+0 da suyum geldi aktif bi akıntım da yoktu dikkat etmek gerek tabiki ☺️ Nişanız veya sancınız olursa takip edin mutlaka doktorunuza gidin