BurcuKoerAgagndz Çatı muayenesi sonrası kanama yaşayan var mı ? Bi de kanaması Olan kaç gün sonra Doğum yaptı.
Firdess BurcuKoerAgagndz 3 kez çatı muayenesi oldum hiç kanamam olmadı şuan 10 dk bir kasılmam oluyo ama ben sancı hissetmiyorum şuan yarın sabah yatacağım inşallah hastaneye
ayla-bc Firdess ay canim seni gorunce kendim gibi heyecan yaptim hem yakiniz hem ayni doktor😊 sancin olmazsa suni sanci falan mi olacak peki bi bilgi verdi mi?
Firdess ayla-bc yarın sabaha kadar kendi sancım gelirse gelcek zaten 3 cm açılma var gelmezse suni sancı vercekler açılma 5-6 cm olunca epidural yapacaklar sancıyı falan hissetmiycem inşallah ☺
ayla-bc Firdess sag salim al kucagina inss 😊ben de epidurali merak edyorum.belli bi acilma olduktan sonra belden uyusturuluyo sanirim.ucretini konustun mu peki hic?
Firdess ayla-bc evet canım öyle oluyo epidural. Ücreti konuşmak aklıma gelmedi artık yarın sorarım canım