Senaaa04 Teacher-mom canım bende 5+5 teyim..ama bekle biraz daha 6 .haftadan sonra git hrm kalp atışıda o zaman duyarsın
Sny_hkn10 Teacher-mom canım ben şimdi hastanedeyim doktor keseyi görmeedi ama rahim duvarı kalınlaşmış dedi beta in kan verdim sonucunu bekliyorum 5+4 ama göremedik kese :(