Gdemir Şuan hiç bir sancım yok ama yine de hastaneye gidicem kızlar bebegimin durumunu ögrenmek icin Korku,heyecan endişe hepsi var dualarınıza ihtiyacım var 🤲🏻🤲🏻
Dilekku1 Gdemir hiç endişe etme benim suyum gelmişti 36 haftalıktim normal doğum yaptım. Sancim yoktu suni şancı verildi eğer bir sıkıntı yok ise kesinlikle normal doğum yapin. Çok rahat