Melikeblnk Kızlar merhaba acaba doğum belirtilerimi 38+ 3 hamileyim dünden beri karnımın alt bölgesinde sürekli regli olacak gibi ağrı var belimde ağrıyor
Snszasla Melikeblnk bende de bel den girmişti canım persembe günü doğum yaptım sancıların ne kadar sıklıkla geliyor haftan da doğuma müsait takip et mutlaka kendini geçmiyor mu o sancı sürekli mi var
Melikeblnk Snszasla dünden bu yana çok halsizlikde var doktorun dediği gibi 15 20 dk düşmedi ama saat te bir giriyor fazla olarak
Aysgog Bugün 40.0 girdim.iki haftadır bende de vardı cnm gittim 2 cm açıklık.Ama iki haftadır ilerlemiyor yarın suni sancı ile başlatacak doğumu