Zagrozunannesi bi Akrabamız hacca gitmişti çok sukur bana getırmıs🤗🤗ama böyle ağaç gıbı nasıl suya koyacağız bunu ben pek anlamıyorum Internet’ten de baktım ama gostermemıs Demet seklınde nasıl olucak 🤔
Gizeem Zagrozunannesi bende burda durayım bari bugün bende aldım işe yarıyor mu kullanan var mı acaba
mom44 Zagrozunannesi canm demet şeklinde geldi banada bir sürü var demi bi tane alcaksın içibden çiçek demeti gibi ağzı kapalı kapalı bir sürü var tek değil benmki birini ayırıp koyacaksın ben gepsini ayırdım dağıttım
Nslhnfdn Zagrozunannesi genis bir kaba dallari gelecek sekilde koyun kendi kendine aciliyor. Dogum bittikten sonra sudan alinmasi gerekiyor ama
ToprakVeAnnesi35 Gizeem doğum sancılarınız başlayınca veya doğuma gidince bütün olarak suya koyuyorsunuz üzerine birkaç dua var onları okuyorsunuz ve o suyu içiyorsunuz🙂
Mervetemel Çok ise yariyo kızlar dün doğum yaptım otu dik bi şekilde şu dolu kaba koyuyosunuz ebeler hemen alıp doğum hanede yanıma koydular açıldıkça 3 yudum içtim 4 cm açıklıkla doğuma girdim 12 de doğum sancılarım başladı 3:40 ta bebegim kucagimdaydi
mom44 Zagrozunannesi o bağ yeri altında ince kendi renginde bi iple bağlanmıs canım dalların ucları var demi çiçek demeti gibi başlarıda bir sürü cevizden büyük mandalina gibi bir sürü
mom44 Zagrozunannesi ite onun sadece tek topunu koycaksın suya kağalı olan birini al koy suya benmde aynı ölr femet gibi getirdiler internete yaz fotosunu görcen bi tane olacak şekilde çıkar
Zagrozunannesi mom44 tamam yazıcam ınternneten bakıcam artık çok degısık bı sey😂ınsallah bende ıse yarar daha var ama olsun 34 haftalığım ınsallah herkes kolay bi Doğum gerceklestırır ya ben çok korkuyorum 😏
MerveKrali Kızlar suya koyup içiyomuyuz yoksa suda kalması yeterli mi çünkü sancı sırasında evdeki bitiri suya koyar ama biz o anda nasıl onu almayı düşünücez 😁
Zagrozunannesi MerveKrali içmesen de olur ama içsen daha iyi🤗sende suya koyup dua edebılırsın sen yapamazsan o arada bi yakının senın adına koyup duasını okusana etki eder Allah’ın ıznıyle🙏Doğumdan sonra Sudan çıkart ama atma tekrar kapanıyor ve kullanabılıyosun