Kizlar selam oncelikle.. Sabahtan beri karin agrim vardi ha gecti ha gecer ilgilenmedim. Aksam iiyidden hafiflemisti taaa kii geceye kadar. Gece saat 3e kadar kivrandim bulundugumuz ilcedeki hastanenin aciline gittik nst baktilar sancim cikmadi. Bos serum taktilar gönderdiler parol istedim ama takmadilar. Benim agrilarim ayni siddette devam edince merkezdeki hastaneye geldik kendi kontrollerime de burda gidiyodum zaten burda da nst baktı eebe sanci yok dedi ama ben kivraniyorum o sira sonra bide muayene eedelim belki acikligin vardir dedi çünkü benim erken dogum riskim var rahim agzim kısa her neyse ebe muayene etti acilma yok ama yumusama var dedi bu arada hic korkulcak bisey deglmis muayene ama ben kendimi cok kastim. Doktorumu arayip bilgilendirdiler simdi acilde yatiyorum serum taktilar doktorun gelmesini bekliyorum bakalim ne dicek aceleci kizim erken gelmek istiyo yanliz muayeneden sonra kasik agrim olmaya basladi