Merhaba anneler ben 33+5 haftalık ikiz gebesiyim ama dün sabahtan beri ne yediysem ne yaptıysam bebeklerim önceki kadar hareketli değil . Ve aşır derece de iş yapan birisi değilim erken doğum riskim olduğu için çoğunlukla uzanıp dinleniyorum . Ne yaparsam bebeklerim hareketlenir yada nolmuştur ki hareketleri yavaş korkmaya başladım .