ESMAARAS Ben anne yanı olarak geçen, korumalığı aşağı inen beşiklerden almayacağım. Çünkü bebiş büyüdüğünde onun kilidini çok kolay açabilir, şahsen benim yeğenim 1 yaşında ve o kilitleri kolayca açabiliyor 🤷🏻♀️ O beşiklerin korumalık boyları kısa olduğu için bebiş aşağı sarkıp düşebilir, korumalığın aşağı indiği çengele elini sıkıştırabilir, ben bunlardan korktuğum için anne yanı beşik almayacağım. Onun yerine düz ahşap beşik alıyorum hem boyları daha uzun bebek aşağı sarkamaz, hem korumalığı aşağı inmeyeceğinden kendi de çıkamaz dışarı aşırı güvenli😇