mirayvegamze Kızlar iki gündür şeffaf sümüğümsü bir parça geliyor acaba doğum belirtisi mi ? 39+5 haftalık hamileyim yardımcı olur musunuz bilen varsa
Duygukocc mirayvegamze benim nişanım kanlı pembe sümüksüydü 1 kez geldi ama sarı renktede nişan olabiliyormuş belki akıntınızda olabilir bilemicem
Busbushatun mirayvegamze valla canım haftana bakılırsa nişan olsa yerıdır:)) başka bı belırtın yoksa beklıcekaın zaten hareketlerını takıp et bekle yapck bsey yok :)
Meriwa mirayvegamze şeffafda ben mantar olmuştum bende nişan mı diye gitmiştim canm fitil verdi doktorum kontrolün sıklaşmıştır zaten gidince söyle muayne olursun bakar doktorunuz
mirayvegamze Duygukocc bende anlamadım ki iki gündür oluyor canım ama yarın kontrol var soracam doktora