Benim için dağlar kadar fark var ilk gebeliğim o kadar rahat geçti ki anlatamm tamm ilk 3 ay kusma mide bulantısı oldu ama gayet rahattım
Ama bu ikinci gebeliğim beni depresyonlaramı sokmadı 🤦♀️hergünüm ağlamakla geçiyo nerdeyse mide bulantısı halsizlik agrasiflik ne bilim akla gelicek herşey yani artık tövbe ettim doğurmaya ailem kocam isyanlarda kocam keşke ben doğursaydım karı diyo 😁❤şükür 32. Haftamdayım yavaş yavaş düzelmeye başladım 🤣😊🙏