Leykad Merhabalar rahimde açıklığım varmis 22 haftalık geneyim çocuğun basi görünüyor dogumhaneden servise geçirdiler boyle bi durum yaşayan varmi
Tevhidehli1 Leykad esselamualeykum çok geçmiş olsun Rabbim bana evladımı dizen evladınızı kavuştursun . Açılmayı nasıl anladılar ? Alttan mı baktılar? Sizin bir şikayetiniz var mıydı?
Kubraaka2 Leykad bende bugün sağ kasığmda sancı hissettm bebek alta doğru baskı yapıyo sanki korktum siz hangi şikayetlerle gittiniz doktor a ?geçmiş olsun
Elagny97_ Leykad bende hastanede yatıyorum şuanda 27+2 rahim kısalığı 12 mm geldim şimdi 22 mm 20 gündür yatıyorum progestan kullanıyorum 😥
meryemisloading Benim benzeri oldu ama bana ilaç vermişlerdi bir hafta falan sonra da dikiş atılmıştı serklaj şimdi 28 olduk
Leykad meryemisloading progestan kullanıyorum suan dikiş atılmıyor 1 parmak aciklik var ilerlememesini durdurmak icin sürekli yat dediler
Leykad Tevhidehli1 ilişkiden sonra kan geldi acile gittim alttan üstten muayne ettiler 4 gündür yatıyorum dikişte atılmıyor
Leykad Kubraaka2 benim kanamam oldu ama çok az ben genede gittim aciklik var dediler suyunun heran gelebileceğini soylediler
Gul2127 19+3 günlüğüm vajinada batma oluyor ara ara rahmimde hissediyorum kasıklara doğru sizin de böyle miydi
Leykad Elagny97_ rabbim yardımcın olsun inşallah ben dün gece ciktim evde yatmak istedim oranın piskolojsii bile etkiliyor
Elagny97_ Leykad canım benim şükür buna evde iyi olursun inşallah benim doktorumda 30 haftayı görelim bakalım durums göre dedi hangi şehirdesin acaba
Leykad Leykad ben yaşadım sürekli yatıyorum servisten dogumhaneye aldılar tekrar bende eve çıktım 23 hafta oldum bugun bu süreçte en onemli sey dikkat etmek hareket yasak