Kızlar bugün 5 gibi tuvalete gittim böyle kanlı parça geldi örkidime korktum hemen doktora gittim çünkü bi belim ağrıyodu 38+6 şuanda gittim ve bebeğe baktık gayet iyi dedi sonra alttan bakındım 2 santım acılma var dedi nst verdi sonuç iyi cıkmadı dedi sonra yemek ye yarım saat sonra tekrar dedi girdim iyi cıktı 6 saat sonra gel dedi gece 1 de gittim iyi bi sıkıntı yok dedi gene alttan bakındım 3 santım dedi doktorum şuan belim karnım büküyo az kan geliyo tuvaletimi yaparken yatamadım kalktım korkuyorum birşey olucak diye 😓