Kızlar 39+ 5’ ten selam 🙋🏻♀️ Benim inatçı kızım geçen hafta gelmeye niyetlendi ama hala gelecek hala gelecek 😁 2 cm açılma oldu sonra durdu nişanımda geldi açılma olduğu sabahı dedim doğurucam sanırım ama yanlış alarmmış 🤦🏻♀️ Yarın kontrolüm var doktorum hala aynıysa açıklık, sancı ilerleme yoksa suni ile başlatırız demişti. Sunidende korkmuyorum artık ama o kadar saat sancı çekip açılmayıp sezeryana dönme riskim de var işte o riskkten korkuyorum🤦🏻♀️. Siz olsanız ne yapardınız? Suniyi almalımıyım yoksa direk sezeryana mı yönelmeliyim?