minikoglumm Arkadaşlar 6. Haftadayım ilk defa dünden beri sürekli karnımda bir gürültü sanki açlık hissinden kaynaklı bir boşluk gaz arada sancılar hafif baş ağrısı ve kabızlık sizdede oluyor muydu bugünde yatılı misafirim var 😭
minikoglumm busbusbus10 herkes hamililegi ararsın mumla diyor ama doğsa artık modundayim böyle bilmece gibi🤭🤭
annelik16 minikoglumm daha 6.haftada hemen doğsa diyen de ne bileyim 😂 bence her şeye rağmen çok keyifli bi yolculuk içimde ve güvende
busbusbus10 minikoglumm ay aynen valla bide benim hamileliğim çok sıkıntılı geçti inşallah sağ sağlim gelirler dünyaya 🤗
minikoglumm annelik16 6. Haftada doğsun diyende ne biliyim in sahibi aynı gün içinde hem kabız hem ishal oluyorsa buda sürekli karin sancısı yapıyorsa buda bebek için iyi bir şey olmuyorsa ayriyetten progestan kullanıyorsa böyle demesi gayet normal bence
annelik16 minikoglumm Her hamileliğin zorlukları var bi siz hamile değilsiniz be beterin beteri de var eğer bunları göz önünde bulundurursanız yaşadığınız güzelliklerin farkında olabilirsiniz.
Writebirds minikoglumm ben halen karın ağrıları çekiyorum ara ara 14 bitti yani bulantı oluyor bazen, baş ağrıları gelip gidiyor çok ağrıyo gelince vs vs progestanı kullanıyorum halen öyle yani
minikoglumm annelik16 ben sadece bi ben mi hamileyim dedim hanfendi ne kadar negatif ve olumsuz bir insansiniz siz ben yerlere arıyorum kendimi ay ölüyorum yazmadım ben kötüsü yoktur heralde de yazmadım kendi kendinize konuşmayın
minikoglumm annelik16 ben yaşadığım şeylerin guzeliginide zorlugunuda görebiliyorum siz endişe etmeyin
minikoglumm annelik16 ve aynı zamanda ishal olduğum için su ve sıvıda tüketmek zorundayım bunuda yapamıyorum yani kısaca yeterince zor
minikoglumm Writebirds ilaç yan etki yapmıştır desem bayagidir kullanıyorum sonradan yapmaz tuhaf bisey ya sağlıkla doğsalar bari
Writebirds minikoglumm yok ya ilaçla alakası yok hatta ağrıları olanlarda o ilacı veriyor doktor, her bünyede farklı oluyor belirtiler vs Bi başkası rahat geçirirken bir başkası zor geçiriyor ama bebişler için herşeye katalanırız inşallah yeterki sağlıklı olsun inşallah
minikoglumm Writebirds ağrılar çok sıkıntı sancılar felan kabızlıkta öyle ıkınmak baskı yapıyor ya umarım böyle böyle atlatırım 3 ayimi🤲🤲 amiiin canımmmm 👍👍❤