Mere 6 kasimda dusuk yaptim ve ondan sonra regli olmadim doktorda 40 gun regli olmazsan gel dedi bugun test yaptim cok silik bir cizgi cikti hamileliyim bilgisi olan varsa yazabilir mi ?
Gizmolata Mere bhcg hormonu vücuttan daha tamamen atılmamış olabilir. Bence doktorunuza gidin.Allah gönlünüze göre versin 🥰
Mere Gizmolata evet bende oyle dusundum ama gecen hafta persembe de erken gebelik testi yaptim negatif cikti bugun yaptigimda silik cizgi cikti cok arada kaldm
Gizmolata Mere oladabilir konu hakkında bir fikrim yok yazayımda bari üstte kalsın🥰 ama bence doktora bi görünün 40 gün olmuş