Keremmmm ilk oğlum 42 de gelmeyince sezeryan oldu, aynısı başımıza geldi solunum sıkıntısı çok şükür bir süre sonra çıktı. Dua edin ama stres yapmayın lütfen sonrasını düşünün bebeğin sizin güzel enerjinize, gelecek sütünüze ihtiyacı var ☺️ Allah tez zamanda sizi kavuştursun inşallah 🙏🏻