Merhaba vajinusmus atlatıp da normal doğum yapabilen, çatı muayenesi yaptıran var mı aranızda lütfen yardımcı olun günlerim ağlamakla geçiyor 🥺 39+4üz bugün bebeğin hareketlerini hissetmediğimmi çin ilk defa acile gittim ama ne sancı ne de başka bişey yoktu ebe geldi hemen alttan bakmak istedi izin vermedim hareketleri yok beğei görmek istediğimi kalp atışjnı duymak istediğimi söyledim bunu yapmak zorunda olduğunu söyledi bende doktorum henüz yapmadı böyle böyle bi durumum var dediğimde kağıt imzalttırdı istemediğime dair ve normal doğım yapamazsın özellere başvur dedi🥺 sancım olsa zaten izin verirdim açılma var mı siye bakmaları için bunun bilincindeyim ama bebek hareketi için gerek varmıydı buna zaten stresliysim bunları duyunca iyice gerildim🥺 dualarınıza ihtiyacım var🥺🥺