Nildrmz Merhabalar bebişlerin gramlarını kaçıncı haftadan itibaren öğrendiniz ? Biz 12.haftada kontrole gidicez o zaman doktora mutlaka sorucam ?
Cansummm Nildrmz ben başından beri 15 günde 1 gidiyorum ve her gittiğimde Dr um boy ve kilosunu kendisi söylüyor.😊 ama kimi Dr lar 17-18 e kadar boy önemli diyerek 17-18 den sonra kilo bilgisi verebiliyormuş.
MasalAlparslanMom Nildrmz 12. Haftada çok önemli değil bence kilosu . 20 li haftaların başlarında anca 300 - 400 gr oluyolar 👼🏼🙋🏻♀️
tco Nildrmz İkili teste gittigimde hic agirligindan bahsetmedi doktorum boyuna bakiyorlar daha cok o haftalarda ilk 16+3 te 163 gram oldugunu ogrenmistik😂 sizin ki daha cok minik😍
Nildrmz Haftadan itibaren her 3 haftada bir biz de gidiyor olucaz en son 9.haftada gittik 2 muayene de ben de sürekli boyu hakkında bilgilendirildim fakat hiç gramının bahsi geçmedi ondan dolayı sormak istedim teşekkür ederim geri dönüşleriniz için