Mommy2b hep idrar kültürü verdiğimde yaninda bakteri izole edilmedi yaziyordu şimdi de bakteri izole edildi (10000 cfu/ml den daha az üreme var ise antibiyogram yapılmamaktadır) yazıyor ve aşağısında bakteri tanısı bakteri izole edildi yazıyor ben zaten hastaneye doğum sancısını bilmediğim için o ağrıyla gittim açılmam veya sancım çıkmamıştı idrar kültürü istedi salı gel dedi şimdi baktım sonuç çıkmış bende endişelendim acaba yatış faaln verirler mi 😔 bilginiz var mi