Minnaktospik Aleyyy123 canım ilk aylar yeme düşüğe sebep oluyor diyorlar, hurma, ananas filan, ama son aylar doğuma yakın yiyebilirsin diye biliyorum, doktoruna danis genede istersen
hiranurun_annesi Aleyyy123 valla canım istemisti 9 haftalıkken filan nefsimi bastirmak icin yedim bikac dilim Rabbime sukurler olsun bi sorun olmadi cok yememek şartı ile nefsini bastirabilirsin bikac dilimle bisey olmaz Allahın izniyle 🙂🤲
Bubuseli Aleyyy123 valla ben yedim arada birde yiyorum şaşırdım şuan ananas çok faydalı internette de öyle bilgiye rastlamadım iki üç dilim yiyorum
annelik16 Aleyyy123 Bütün yiyeceklerden yiyorum kısıtlamıyorum. Abartmamak şartıyla her şey yenilebilir bu kadar takılmamak lazım 🌸
Gizmolata Bubuseli serviksin yumuşamasına sebep olur ananas o yüzden sakıncalıdır, tabi yenilen miktara bağlı herşeyin fazlası zarar sonuçta 🥰
MKrasnic Aleyyy123 ben hamileliğimin başından beri iki haftada bir yiyorum canım , farklı meyveleri farklı vitaminleri almanın iyi olacağını düşünüyorum. Tropik meyveler bağırsakları çok güzel çalıştırıyor. Valla iki günde bütün ananas yiyorum öğünlere bölüp. Çok şükür hiç bir sıkıntı olmadı. Kendiniz için en iyi olanı siz bilirsiniz tabi yanlış yönlendirmek istemem 💗