İlaç olarak prilam gece yatarken 2 tane alıyordum bende doktorum öyle önermişti ama şimdi 26 haftalık olduk ve hala mide bulantım var ve ilacı 1 e düşürdüm boğaz acısı içinde ballı sıcak su iyi geliyor yatarkende sol tarafına yatarsan mide yanman biraz hafifler mideye baskı uyguladığı için mide yanması oluyor