Dünden beri kasık ağrısı hissedince idrar tetkiki yaptırdım sabah. Bakteri sınırı 60 olarak kabul ediliyor benim 45 çıktı. Bu arada henüz idrarımda Lökosit sayısı çok az. Yani enfeksiyon yok şuan için.enfeksiyona çevirmemesi için su içmeye daha özenli dikkat etmeye başladım ama ek öneriniz var mı enfeksiyona çevirmemesi için? Acil doktoru sadece su önerdi onun dışında kendi doktoruma da başvurmadım ama 😓