9 ay boyunca o kadar çok doğum hikayesi okudum ki burda bende bir gün yazacakmıyım diye hep hayal ederdim sonunda o gün geldi çok şükür 🤲10 gün oldu ama ben anca yazma fırsatı buldum.kontrolüm vardı gittim ve doktorum son durumumu görünce beni acil sezeryana aldı apar topar oldu biraz yanı tabi bizde korku ve heyecan iyice birbirine karıştı neyse odada bekliyorum beni ameliyata almalarını o sırada rutin şeyler yapıldı tabi beni aldılar götürdüler tabi kulaktan dolma o kadar şey duydum ki sezeryandan deli gibi korkuyordum.ama hiçte anlatıldığı gibi değilmiş çok rahat ve hızlıydı.ameliyathaneye girdim iğnemi yapıp beni yatırdılar belden uyuşma olduğu icin uyanıktım doktorum geldi ve ameliyata başladı benimle sürekli sohbet eden amca elimi tuttu bana sorular sorup sohbet etti bir ara çok heyecan yaptım ve sakinleştirici iğne istedim ondan o da bana yapamam bebeği uyanık almam lazım diye espri yaptı😂neyse bir ara uyumuşum meğer iğneyi yapmış amca uykumda bir bebek ağlama sesi duydum gözümü açtım ve yanıma bir melek geldi😇👼o anki hislerimi anlatamam dünyalara bedel resmen sonrasını hatırlamıyorum bayılmışım odamda uyandım kendime geldim çok titriyordum narkozdan dolayı ama kısa sürdü biraz agrim vardı iğne yaptılar bacaklarım açılınca da ayağa kalktım biraz zor oldu ama yapmak zorundaydım koridorda baya bi yürüdüm geri yatağıma geldimsezeryan sonrası karina bastırma olayi biraz can acıtıcı onu da bilmiyordum yaşayınca gördüm onun disinda başka hiçbir zorluğu yok çok şükür ertesi günde taburcu oldum eve geldik🌸biraz uzun oldu ama kusura bakmayın herseyi sizinle paylaşmak istedim hayirli geceler sezeryan olacak arkadaşlar da sakin korkmasın çok kolay❣️