Arkadaşlar iki düşüğüm var şu anda da yeni gebeyim. Gebeliklerim zor oluyor hep sorunlu oluyor doktorum yeterli bilgi vermiyor sanki her şeye normal diyor ama iki gebeliğim sonlandı. Yeni bir doktor istiyorum detaylı bakan gerekirse testler isteyen ilgili bir doktor bi de ultrason cihazı falan gayet iyi olan. Parasında değilim artık oraları aştım şükürler olsun bebeğimi tekrar kaybetmek istemiyorum. Elimden geleni yapayım diyorum gerisi Allah’ın taktiri tabi , İstanbul Anadolu yakası önerebileceğiniz hastane , doktor varsa yardımcı olur musunuz?