Kızlar benim de sabahtan beri sertti toplanmıştı gittim nstye bağladılar sancı falan çıkmadı günde 20 kereye kadar normal önemli olan sıklığı dediler sola yatıp dinlenince yumusuyorsa karın sıkıntı yok dediler gittim rahatladım en azından size de bilgi vereyim dedim