Normalde decavit kullanıyordum sadece ama doktor değerlerime bakmadan gyno ferro sanolda verdi bana iki ilacına içeriği neredeyse aynı ikisindede folik asit var birinde 0,8 mg diğerinde 0,5 mg acaba bu kadar folik asit fazla mı ki? Bıraksam mı gyno ferro sanolu?