Bahar27 Bu sorunun cevabını ben de merak ediyorum, bana doğum hemşiremiz sormuştu ilk muayeneye gittiğimizde , ergenlik döneminde sivilce çok çıktı mi diye sordu, hayır kısa süreli çıktı ve miniklerdi sadece alnımda, siyah nokta gibi oldu , kırmızı iltihaplı sivilcem olmadı hemen hemen dedim. Çok iyi tamam o zaman riskli değilsin dedi, o an bebeğe odaklandığım için hangi açıdan risk, ergenlikle bağlantısı ne, şimdi çıksa ne olur diye sormak aklıma gelmedi. Arada bu konuda postlar açılıyor , merak ediyorum ben de 🙄🤔