KkubraKkubra44 bizde son 5 gün ama hala tık yok 🤦♀️sancı falan oluyor arada karın ağrısı bel ağrısı ama o kadar, benimde hamileliğim çok kötü ve zor geçti baya ağır atlattım koku hassasiyetim 5 aya kadar kusmam migrenim oldugundan her kustugumda baş ağrım vardı hergün serum verildi uyku zaten yok hamileliğimin başından beri çok zor bir dönemdi 🤦♀️🙏ama çok şükür herşey geride kaldı hayırlısıyla gelse de biranönce büyütsem, 😌❤️