bgm96 Benimde adetime yaklaşık 10 gün varken uyku yoğunluğu halsizlik ve kasık ağrılarım başlamıştı. Nerdeyse hergün ped koyup bekliyordum adet olmak için. Sonra içime bi kurt düştü yaklaşık 2 test yaptım sabahtan ama. Birinde tek çizgi çıkarken ikincisinde silik bi çizgi daha çıktı. Hemen hastaneye gittik ve kan değerlerime bakıldığında tam hamile diyemeyiz ama rahim duvarı kendini hazırlamış dediler. 3 gün sonra tekrar kan verdiğimde hamile olduğum 3 haftalık kadar birşey olduğu çıktı. Çok şükür şuan 7 buçuk aylık. Bence bi kan testi yaptır çıkabilir. Ama olmuyor diye de üzülme rabbim hayırlı zamanı kolluyordur bu mübarek günlerde senin gibi evlat bekleyen güzel kalpli insanlara evlat etsin rabbim 🙏🏼