Merhabalar ben yaklaşık 5 haftalıkken doktorum iki kese görünüyor dedi ve iki kesenin de içi dolu dedi bugün gittiğimde ise 8 haftalık iki kese de aynı oranda 13 mm büyümüş bir kese dolu ama diğeri boş birinin kalp atışı duyduk diğerinde maalesef hiç bir şey yoktu kesenin kaybolacağını yada doğuma kadar büyüyüp aynı ikiz gebelik gibi devam edip doğumda birlikte alınacağını
ve çift kese olduğu için diğer bebeğe sıkıntı olmayacağını söyledii böyle bi durum yaşayan var mı acaba ? Kese eğer büyürse diğer bebeğin gelişimi küçük kalır mı ?