Kizlar merhabalar ozel hastaneler doguk.fiyatlarini ucurmus en ucuzu 5 6 bin istiyor ekstra ucretlerde cikabilirmis zaten zor gunlerden geciyoruz devlette dogum yapmayi dusunuyorum sezeryan olacagim buyuk ihtimalle devlette sezeryan olan var mi daha once sorun yasadiniz mi dikişler nasil oluyor estetik dikiş yapiliyor mu?