Smyyzynp İkinci hamileligim ve kan uyuşmazlığımiz var acaba böyle olan anneler var mı ne yaptınız ne gibi bı yol izlediniz ??
Bubuseli Smyyzynp ilk hamileliginde ne yaptın acaba benimde ilk gebeligim bende de kan uyuşmazlığı var 😂 sen bana göre daha tecrübelisin sanırım
neslihann87 Smyyzynp ilk gebelikte yapılması gerek ikinci gebelik için eğer doğduğunda bebeğin kan grubu pozitifse bir daha vurulmanız gerek 3 hamilelik geçirdim hepsinde vuruldum üçüde negatif yani benimle aynı olduğu için çocukların doğumdan sonra vurulmama gerek kalmadı
Lelisca Smyyzynp bizdede kan uyuşmazlığı var ilk hamileliğim. Doktorum 28. Haftada bir test yapcakmış pozitif çıkarsa bi iğne vuracaklarmış öyle demişti
Bubuseli Smyyzynp 😂😂 valla bana doktorum hiç bı sıkıntı olmadığını söyledi gerek duyulursa iğne vurulcaksin dedi bende açıkcasi korkuyorum şuan daha yeni olduğum için sanırım detay vermedi 🙄
Smyyzynp Kanaman olursa yapılır bana da öyle söyledi ama 28 haftada iğne yapılacak dedi doktor ama senin ilk gebeligin olduğu için yapmaz çünkü bana yapılmadı
Smyyzynp Hayır olmadım gerek yok dedi doktor yapmadı sonraki gebelik için yapmak gerekirmiş ama doktorum hastahaneden ayrıldığı için doğumdan sonra bana o iğne yapıldımi bilmiyorum hamileyken herhangi bi iğne yapmadı ona eminim ama
Smyyzynp Peki ne olur şimdi doktorum herhangi bi kanaman yoksa 28. Hafta da yapacağız dedi iğneyi bebeğe bişey olur die çok korkuyorum suanlik bı kanama yok
Gmz_ Smyyzynp Bizde de kan uyusmazligi var ve benimde su an ikinci gebeligim. Ilk gebelikte 28.haftada ve bebegimin kan grubu pozitif oldugu icin dogumdan hemen sonrada igne yapildi. Simdiki hamileligimde de yine kan uyusmazligi ignesi yapildi.Bakalim bu bebegimin kan grubuna gorede dogumdan sonra bir igne daha yapilir mi yapilmaz mi duruma gore belli olur.
Smyyzynp Benim kızım da pozitif ama bana doğumdan sonra o iğne yapıldımi bilmiyorum doktor ayrılmış hastahaneden .ve bilgi istedik hastahaneden iğneyle ilgi bişey çıkmadı eskiye yönelik yani ve şimdi 28 haftayı bekliyorum korkarak tabi ki