betull_3004 Anladım, bir gün önce bakılmış ve testler yapılmış. Tabi progestan verme sebebini açıklamamış, benim genelde dikkatimi çeken hamileliğimden bu yana Türkiye’de lekelenme vb durumlar olduğu anda doktorlar aman risk almayalım diyip bu ilacı yazıyor olmaları. Benim de oldu lekelenme bir aydan fazla süren, yurt dışında yaşıyorum, kesinlikle yazmadılar, leke normal dediler. Daha mi iyi daha mi kötü bu bilemiyorum. Ancak size açıklaması gerekirdi. Hem size hem evladınıza sağlık dilerim 🤲🏻🧿♥️🌷🙋🏻♀️