Canım kendileri siliyo benim bebeğimi hemen yanımda silmişlerdi. Bebeğin bezi, zıbını, tulum, şapka,eldiven veya ne giydireceksen onu veriyosun. Normal doğum yapmıştım ben. Benimde üstümdeki hastane kıyafetlerini çıkartıp getirdiğim geceliğimi giymemde yardımcı olmuşlardı