Zeynep_cagdas Biz de 33+0 olduk bugün. Bir kaç gün öncesine kadar sakindi. Belirli belirsizdi. Dün hiç uyumadı nerdeyse, hatta çok korktum bişey mi oluyor acaba diye, nerdeyse karnımdan fırlayacak gibiydi ve ilk defa canımı az da olsa yaktı. Ama bugün sakin minik minik hareket ediyor yine. Gerçi biraz gerildim o yüzden olabilir. Anlamıyorum valla bu bebeleri ben. 😅 Keyiflerine göre hareket ediyorlar. 🙈