Kızlar farklı bir şehirde oluşum , yalnız oluşum eşimin işi dolayısıyla her an evde olamayışı , ananemin alzaymır durumundan dolayı annemin son anlarda gelecek olması gibi gibi gibi .. bir sürü şey var . Bu yüzden normal doğum beklemesem de sezeryan planlasam diyorum hem anacım da gelir önceden ama çok korkuyorum 😐 şuan 35 + 6 dayım planlı sezeryan istesem tahmini ne zaman alırlar bebeği nasıl oluyor süreç