Candemirmom Kızlar acayip şişti ne yapıcam sadece ayaklarım böyle yürürken resmen içinde su varmış gibi sallanıyo balon gibi ne yapmam gerek bu hafta doğumum var ne zaman gider bu şişlik
hilalce Candemirmom 29 HAFTALIĞIM DAHA AMA 25 HAFTAMDAN BERİ ŞİŞLİK ÖDEM VAR ÇARE BULAMIYORUM SICAKLARLA BİRLİKTE İYİCE ARTTI SADECE SOĞUK TUZLU SUYUN İÇİNE KOYMAK BİRAZ FERAHLATIYOR