kızlar 19 haftalık gebeyiz riskli bi gebelik yasıyrm iki gundur bebegi göbeğimin aşağısında hissediyorum sanki ordan asagı gidiyo varmı öyle olan .sola dönunce sola gelıyo yine ama sırt üstü iki dakika dinlenym diyom hemen asagı gidiyo? normal miiii acabaaa