nesibe_baris MuReD Ankara Gazi hastanesine yaptırdım yeni çıktı hatta yeni yaptırdım . Raporumu kaybettim yeniden çıkarmak zorunda kaldım sadece pıhtılaşma varmı diye bakıldı
MuReD Deletedmom15 🙈🙈Yine ben size bişe sorucaktım kusura bakmayın ☺️ Ya ben dün şehir hastanesinde genetiğe gittim murat beye gittim sizin gittiğiniz gibi bkaç kan sonucu hemen çıktı ama ordaki sekreter genetiğe giden sonuçlardan 20 gün sora biri 40 gün sorada biri çıkar dedi aizde 20 günde çıktı demiştiniz 20 günde hem eşinizn sizin genetik sonucunz hemde trombofili paneli hepsi çıktımı 20 günde yoksa genetik 40 gündemi çıktı sonuçlarıda gelmen lazım göremezsin dedi
Deletedmom15 MuReD banada aynını dedir siz garanti olsun 40 gğn sonra gelin dediler ben sürekli kontrol ettim yinede. İkiside 20 günde cıktı ama belli olmaz belki sizinki geç cıkar
MuReD Deletedmom15 anladımm Bide ben kayseride değilim sonuçları o hastanenin sonuç ekranından görebildinz mi çıkınca yoksa gitmek gerekyrmu hastaneye
Deletedmom15 MuReD çıktığını görğyosmz ama sonuçları doktor görüyo ekrana yansımıyo diğer tesrler gibi
Aslina MuReD trombofili paneli maksimum 3 haftada çıkıyor ben fakülte hastanesinde yaptırdım 17 günde çıktı. Kromozom analizine de 1,5 ay dediler benimki 18 günde çıktı ama eşiminki 3 hafta oldu hala çıkmadı.
MuReD Aslina bende 31 nde kayseri şehir hastanesinde yaptrdm bakalım ne zaman çıkacak 20 güne trombofili çıkar ama genetik 40 güne çıkar denildi beklicem bakalım 🙏🏻
Aslina MuReD bende Kayseri’de fakültede yaptırdım. Trombofili çıkıyor hemen kromozom biraz uzun ama 40 günü bulmaz