Mucizem349 portakalcice 3 düşük yaptım 4 yıllık evliyim dedim. Genetik test istiyorum tamam dediler yönlendirdiler. Ama böyle demeseydim ilgilenmeyeceklerdi devlet hastaneleri 1-2 düşüğü onemsemiyordu diye mecbur kaldım yalan soylmeye. Ozellerde çok pahalıydı. Özünde 2 düşük 2 yıllık evliydim o zaman. Şuan 3 gebelik geçiriyorum umarım bu sefer kucağıma almak nasip olur dua edin lütfen. Bu arada kan pıhtılaşma çıktı bende iğne kullanıyorum.
portakalcice Mucizem349 testi yaptıktan sonra ki ilk gebeliginiz mi şimdi? İnşallah sağ salim kucaginiza almak nasip olsun kaç haftalık oldunuz
MuReD Mucizem349 hangi şehir hastaneainde yaptırmıştınız birde hangi testleri yaptrmştnz bütün testlere bakışmışmydı eşinizede bakıldımı
AngryBirds MuReD Geçen hafta Salı Cerrahpaşa’da kromozom analizi yaptırdım. Sonuç 3 4 ay sonra çıkar, 300 tl karşılığı 25 günde sonuç alabilirsiniz dediler 🤷🏼♀️ Ve ödedik neye kime göre çıkıyor bu sonuçlar çözemedim.
2melekannesi_ MuReD genetik test dediğiniz kayıptan sonra araştırılması için yapılan heralde ben devlette yaptırdım 2 ayda çıktı
MuReD 2melekannesi_ evet aynen öyle herhangi pıhtılaşma yada genlerde kromozomlarda bir aıkıntı varmı eş ve kendinden kan alınıp bakılıyor onlar
MuReD Deletedmom15 hangi şehir hastaneainde yaptrmıştnz diğer yerlere göre şehir hastanelernde daha erken çıkıyor sanırım birde hangi testleri yaptırmıştnz hatırlıyormsnZ
AngryBirds Rabia30-Adem Ne kadar sürede çıkmıştı Cerrahpaşa’da yaptırdığınız? Ücret ödediniz mi? Bir de ne testiydi hatırlıyor musunuz?
Deletedmom15 MuReD ben sadece trombofili paneline baktırdm daha doğrusu başıma geleni anlattm direk gen deki pıhtılaşmaya baktılar kayseri şehir hastanesnde yaptırdm dahamı erken bilmiyrm ama özeller çok fazla ücret talep ediolar diye oraya gittim 20 günde sonucum cıktı
MuReD Deletedmom15 anladımm bende özeldemi şehir hastanesndemi yaptrmok kararsz kaldm kayseri şehir hastaneainden randevu aldım ama doktorum birçok testi istiyor lupus bağışklk falanda istiyor trombofili panelide eşinin ve senin genetiğinede bakılmadımı
Deletedmom15 MuReD evet ikimizede bakıldı başka testlerde yapıldı tam hatırlamıyorum onlark ama onlar temiz çıktığı için sadece trombofili panelinin sonuçlarını yorumladı doktorum