Edaaguleer Benim herhangi bir şikayetim yok sadece biraz akıntım geliyor fakat kokusuzsa sıkıntı yok dedi doktorum ama bir arkadasım doktoru her gittiginde idrar testi isteyip böbrek ve idrar yolu enfeksiyonuna bakıyormus sizinde doktorunuz bakıyor mu ?
flowers Edaaguleer benim hic şikayetim yokken farkli bir sebep icin idrar testi verdigimde enfeksiyon cikti ilac ictim suya atilan sonra tekrar tesr yaptim gecmisti enfeksiyon. Artik ayda bir yaptiracagim
Aysenur96 Edaaguleer benımde doktorum istiyor sıkayet gibi bırsey olunca emin olmak icin alttan muane ediyor ona göre ilaç yazıyor
Gizemceylan Edaaguleer genelde benim ki de bakıyo çünkü bu konuda sıkıntım var akıntınızın kokusuz olduğuna bakmayın bende de bi belirti yoktu bu anlamda nette de okudum bazen hiç belirti olmadan da ilerler yazıyordu tahlil verdim ve baya yüksek çıkmıştı
flowers Edaaguleer ben kendi gittigimiz ozel hastanede yaptırıyorum ama saglik ocaginada hafif yanmam var tedbir amacli yapabilirmiyiz derseniz bakabilir belki
Aysenur96 Edaaguleer idrar tahlılı yapıyor evet ama ilaç yazmıyor kendi doktoruna yonlendırıyor enfeksıyon varsa
Aysenur96 Edaaguleer evet sağlık ocağında kan tahlıllerı veriyorum her ay idrarla beraber ayrıyetten kendi doktorum da da yaptırıyorum