Nazife3232 Haftada şiddetli kanama geçirdim şükür bebeğim iyi iğne tedavisi gördüm şimdi Dr iğneyi bıraktı progesteron hapını kullanmaya başladım 15. Haftaya geldim kahverengi lekelenmem bı turlu bitmedi benimle aynı durumu yaşayanlar var mı lütfen çok stres yapiorum sizin drlariniz ne dedi 😔
Aysnduru Nazife3232 canım benimde lekelenmem oldu aspirin kullanıyorum kontrol altındayım bende bebeğin iyiyse korkma canım dinlen iş yapma hayırlısıyla kucaklarımıza almayı nasip etsin rabbim 😊🙏
Nazife3232 Aysnduru amin canım inşallah bende aspirin kullanmaya başladıktan sonra oldum inşallah devam etmez sürekli yatanlara Allah sabır versin