ecemeric dediğim gibi 😚 adayı pek önermiyorum gerçekten tabi bu sadece benim gözlemim ama gerçekten çocuk bebekliğinden beri ben tek olayım etrafımda kimse sevilmesin onlar çiş onlar kaka onlar gitsin diyen bir çocuk ailesi se hayatta böyle degil 🙊😂 İpek ismi de çok naif düşünülebilir 🙊🙊