Gzd_ Drykrc genelde 38 hafta da alınıyor ama bir sorun yoksa doktorunuza da danışarak 40 bekleyin son haftalar tahmin bile edemiyceğiniz şekilde çok hızlı kilo alıyorlar tabi ki sağlıklı olması yeterli ama sizin için bakımı daha kolay oluyor
Rmeysa_1661 Drykrc ilk sezeryan ise 39 artılarda alınıyor 2 sezeryan da 1 hafta önce 38 artılar da oluyor genelde 😊
Drykrc Çok teşekkür ederim bende böyle heyecan yaptım ilk sezaryen bi türlü geçmiyo gibi geliyo günler 😊
ssuleeyuce Drykrc bi sorun yoksa sonuna kadarda bekleniyor bu gebelik takibinizi yapan dr ve bebeginizin gelidimi ile ilgili. Ben dogum tarihini sordugumda kendisi direk bi tarih soledi oda 39. HaftM oluyo mesrla