NesssE kesinlikle otribebe. 8 aylık kızım var diğer aspiratörleri denedim ama beğenmedim, şans eseri otribebeyi gördüm yedek başlıklarıyla birlikte satılıyordu aldım ve o kadar memnunum ki. Eczaneden en küçük boy serumdan aldım, burnuna sıkıp yumuşatıyorum sonra otribebeyle çekiyorum tertemiz oluyor